реклама 




    
 
      Skype: BestBG
Книги
Фото и Камери
GSM
За офиса
Електроуреди
Аудио и видео
Компютри
Здраве и красота
Спорт и туризъм
Фитнес
Подаръци
Детски стоки
Летни стоки
За дома
18+


  име
  парола

   

  Плащане
  Доставка
  Пишете ни

НАВИГАЦИЯ Книги (5370) Икономика и право (285) Маркетинг и реклама (20)
Намерени 40. Показани от 1 до :   <1-15> <16-30> <31-40>


 
Магнатите. Десет портрета
Автор: Алекс Капус
Издател: ИК Прозорец
Страници: 160, мека корица

Защо Юлиус Маги открива кубчето бульон? Как се стига дотам, че Рудолф Линд успява да произведе най-хубавия шоколад на света? Каква е причината Анри Нестле да открие детското брашно, благодарение на което изгражда най-големия хранителен концерн на света?


12.32 лв. с ДДС - бест цена
14.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Бизнеспланиране
Автор: Ирена Славова
Издател: ИК Сиела
Страници: 324, мека корица

"Има три типа компании: тези, които правят нещата да се случват; тези, които гледат нещата как се случват; тези, които се учудват какво се случва".


10.92 лв. с ДДС - бест цена
12.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Българска рекламна енциклопедия
Автор: Проф. д-р Димитър Доганов, Доц. д-р Боян Дуранкев
Издател: ИК Сиела
Страници: 400, мека корица

В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят.


15.93 лв. с ДДС - бест цена
17.50 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Директен PR
Автор: Ричард Лермър
Издател: ИК Класика и стил
Страници: 286, твърда корица

Защо обичаме PR?
Просто заради всичко, което той е в състояние да направи за вас!


21.12 лв. с ДДС - бест цена
24.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Интернет рекламата. Мисията - възможна
Автор: Жюстин Томс
Издател: ИК Сиела
Страници: 168, мека корица

Тази книга е за онези, които някога са се сблъсквали с въпроса "Има ли смисъл да се дават пари за онлайн реклама?", и за онези, които обичат да знаят за какво дават парите си, а също и за: шефовете на фирми, които рекламират и ще рекламират онлайн...


10.92 лв. с ДДС - бест цена
12.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Как да победим кризата
Автор: Чавдар Христов
Издател: ИК Сиела
Страници: 124, мека корица

Професионално разработената и реализирана антикризисна PR-програма определено ще намали вредата от едно дискомфортно за организацията развитие на процеса, ще затвърди и представата, че тя е устойчива и се справя успешно с проблемите, които са неизбежни в условията на всяка работа.


5.01 лв. с ДДС - бест цена
5.50 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Книгата-интегрирана маркетингова комуникация на книгата
Автор: Д-р Румяна Абаджимаринова
Издател: ИК Сиела
Страници: 256, мека корица

През последното десетилетие у нас ескалира интересът към издания, касаещи въпросите на бизнеса и мениджмънта. За съжаление маркетингът е най-малко изучаваният аспект в книгоиздаването. Съществуват множество ръководства, от които могат да се почерпят разнообразни сведения за това, как да се публикува едно произведение, какви са типографските способи за отпечатване, по какъв начин се определя цената на книгата и даже какъв е пътят на разпространението й.


9.10 лв. с ДДС - бест цена
10.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Котлър за маркетинга
Автор: Филип Котлър
Издател: ИК Класика и стил
Страници: 281, твърда корица

"Задължително четиво за всеки, който се интересува от изграждане, внедряване и наблюдаване на забележителни маркетинг програми, написано от един от най-великите умове в съвременния маркетинг."


13.05 лв. с ДДС - бест цена
14.50 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Маркетинг съвети от А до Я
Автор: Филип Котлър
Издател: ИК Класика и стил
Страници: 200, твърда корица

Котлър анализира осемдесет от фундаменталните концепции в маркетинга и споделя задълбочените си размисли и мъдростта, натрупана в резултат от четиридесетгодишния му тежък труд в тази област. С безспорни аргументи разяснява теми като: създаване на марка, конкурентни...


14.40 лв. с ДДС - бест цена
16.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Маркетинг: Кратко, точно, ясно
Автор: Светозар Кръстев
Издател: ИК Сиела
Страници: 154, мека корица

"Маркетингът е загадка. Той може да бъде обикновен и многословен, философия и състояние на духа, а също и да представлява динамична функция на бизнеса; той е нов, а също и стар като времето..."


7.28 лв. с ДДС - бест цена
8.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Неизменните 22 Закона на Маркетинга
Автор: Ал Рийс
Издател: ИК Класика и стил
Страници: 152, твърда корица

В тази книга авторите описват фундаменталните закони на маркетинга. В продължение на 25 години те изучават какво в маркетинга действа и какво - не.


10.35 лв. с ДДС - бест цена
11.50 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Размерът е без значение
Автор: Пол Дикинсън
Издател: ИК Класика и стил
Страници: 270, твърда корица

Търговската марка е важна съставна част от маркетинга на всяка компания. В това полезно ръководство Пол Дикинсън демонстрира как вниманието към детайла и дизайна може да вдъхне нова енергия във всяка компания или бизнес организация.


12.60 лв. с ДДС - бест цена
14.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Сексът и насилието в рекламата
Автор: Доц. д-р Христо Кафтанджиев
Издател: ИК Сиела
Страници: 488, мека корица

Книгата е за всички, които си изкарват хляба с реклама и комуникации - бренд мениджъри; маркетолози; рекламисти; пиармени...


32.76 лв. с ДДС - бест цена
36.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Стратегически маркетинг за нестопанските организации
Автор: Филип Котлър
Издател: ИК Класика и стил
Страници: 768, мека корица

"Нестопанският сектор сега се нуждае не толкова от методи за приложение на маркетинга, колкото от помощ в стратегическото планиране. Много от нестопанските организации са изправени пред значително намаляване на източниците на приходи...


45.00 лв. с ДДС - бест цена
50.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи



 
Стратегическо управление в малките и средните фирми- II том
Автор: Доц. д-р Кирил Тодоров
Издател: ИК Сиела
Страници: 368, мека корица

Стратегическото управление в малките и средните фирми е колкото нова и непозната за нас изследователска проблематика, толкова и необходима, но и сложна за практическата реализация дейност.


13.65 лв. с ДДС - бест цена
15.00 лв. - пазарна цена
Разгледай в детайли   Купи


Намерени 40. Показани от 1 до :   <1-15> <16-30> <31-40>
Няма въведени стоки
 
 
  Газов котлон модел MINI
  VC-1400.0SK
  Двоен газов котлон NJ NGB 202
  Единичен газов котлон NJ - NGB101
  Мултимедия плейър Hyundai HMB-L110